KITA

Saturday, December 17, 2011

KENA TUKAR PANGGILAN!!

Hari nie aku g majlis sepupu aku bertunang... best & meriah...
balik dr uma pupu aku, aku sembang ngan mama aku then mama aku tegur...
' orang len guna pangglan elok jew kt 'couple' dorang... kakak bla nak pgil elok2... takkan nak kekal guna panggilan AKU & HANG sampai bila - bila... ? ' 
adush! macam mana nie sampai mama da tegur.. kurang sopan eh guna pggilan tu? hehehe apa nak buat... nanti laa aku tukar panggilan... kena try dulu bukan bley pgil cam tu ja... da 2 tahun nak msuk 3 tahun da still guna pggilan tu maunya mama aku x tegur... huhuhu tak pe, tak pe sayang!! nnti aku belajar laa tukar panggilan tu... sabar ye mama!! nanti dalam tempoh terdekat da conform dia jadi bakal menantu mama, anak mama nie akan tukar panggilan tu!!


* KORANG JANGAN JADI CAM COMOT TAU!! SAMPAI MAMA POWN DA TEGUR... SURUH GUNA PANGGILAN YANG SEDAP DI DENGAR!! HUHUHU *


PICT nie masa proses mengenali!!

No comments:

Post a Comment