KITA

Monday, January 16, 2012

AKU AKAN SETIA MENANTIMU, JIKA KAU TAKDIR JODOHKU

Da lama aku xupdate blog nie... bz ckit... ad banyak mslh yang nak kena setel.. hmm tp xpe laa... aku still kuat sb ad mama n abh yang slalu bg skongan kt ak... thank... aku harap lepas nie dia boleh berubah mnjadi lebey matang... jgn selalu berfikiran suma senang jew... last2 susahkan diri sendiri... aku tau! dia pk syg kn kawan... tp apa salahnya sesekali dengar nasihat aku... aku juz nak yang terbek untuk dia... bkan susah pown.. cari kerja yang boleh membuatkan orang nampak dia ada harapan & bukti dia betol2 nak kat aku.... aku xmntak dia keja gji 10k ckup laa setakat buat aku bangga dengan sikap bertanggungjawab dan bukti dia nak aku... aku harap apa yang aku da bincang ngan dia... dia boleh fikir dengan baik... n menjadikan dia lebey kuat untuk tunaikan tanggungjwab dia untuk family dan aku bakal menjadi milik dia... hmm =) AKU AKAN SETIA MENANTIMU, JIKA KAU ADALAH JODOH KU...AKU HARAP PENANTIAN AKU TAK SIA - SIA... 

No comments:

Post a Comment