KITA

Monday, January 2, 2012

2012 KEBAHAGIAAN!!

Sangat - sangat merinduimu sayang... aku xtau laa bila kita boleh jumpa... sudah tersangat lama... rindu setiap kenangan kita... rindu senda gurauan ... rindu saat kita berkongsi cerita... rindu saat bahagia kita bersama... rindu sangat - sangat.. tapi nak buat mcna,... dugaan dalam hubungan kita... aku bersyukur dapat mengenalimu walaupun kita susah nak jumpa... tak mcam kapel lain... aku harap hubungan kita akan lebih kuat dengan segala dugaan yang datang... thank untuk segalanya...
 Terlalu banyak kenangan antara kita... aku dah belajar memahami ang... untuk segalanya... aku faham family dari aku... tapi aku tau ang cuba jaga perasaan aku... aku harap apa yang kita cipta selama nie... dan setiap pengorbanan kita akan mendapat kebahagiaan nanti... 
aku selalu tanya dengan hati samada 'adakah ang jodoh aku?' hanya ang cowg jew lelaki first yang paling lama aku kawan... aku harap sangat ang yang terakhir....

* HANYA KAU SAHAJA DALAM HATI *

*AKU MENGHARGAI SETIAP PERTEMUAN DAN SETIAP KENANGAN YANG TERCIPTA TIKA KITA BERSAMA* 

3 TAHUN PERKENALAN MEMBAWA SERIBU KEBAHAGIAAN !! 

AKU HARAP 2012 NIE AKAN MEMATANGKAN KITA SUPAYA LEBIH MENGHARGAI APA YANG TERCIPTA SELAMA PERHUBUNGAN KITA... 


MOHAMMAD AMMAR SAIFULLAH 
&
NOORATIKAH

16 NOVEMBER 2009 

SAYANG & CINTA

No comments:

Post a Comment